19 Ağustos 2009 Çarşamba

yeni-Lendim ;)


Tatil dönüşünde bir kaç parça bişey almıştım paylaşayım istedim.İndirimlerden faydalanmak lazım :)Bazen sırf almış olmak için alıyorum çoğunu da giymiyorum.Bu defa tüm aldıklarım içime sindi.Renkli olanlar bu yaza damgasını vuran meşhur hırkalardan, sokakta 10 kişiden 9'unda bu hırkalara rastlayabilirsiniz.Herkeste olan şeyleri almak pek tarzım değildir ama bu hırkaları herşeyle giyebiliyorsunuz,beyaz tişört,jean ve hırka en sık kombinlerim arasında.

Diğer kahverengi elbiseyi mango outletten çok komik bi rakama aldım,pek elbise giymesemde dolapta bulunsun acil durumlar için:)diğer siyah olan elbise de atmosfer marka olup outletim.com da görüp beğenip sosyete pazarından aldığım kurtarıcı bir elbise oldu :)

çantam ise bu senenin püsküllü modasından,en çok çantamı beğendim ,dün aldım bugün hemen kullandım..Daha güzelleri hepimizin olsun inşallah :)))

0 Hoş yorum: