8 Eylül 2009 Salı

Gezelim Görelim


Hafta sonu bi arkadaşımla hadi Beypazarı yapalım dedik.Havalar soğumadan biraz temiz hava alıp kafa dinleyelim dedik.
Şehrin kalabalığından,stresinden,gürültüsünden uzak kalmak çok iyi geldi.
Acaip stres attım.Restore edilmiş evleri,daracık sokaklardaki çarşıları,temiz havası,sakinliği,yol üzerindeki hormonsuz sebzeleri ellemek ve tek tek toplamak beni adeta kendime getirdi,nasıl mutlu oldum,nasıl huzur doldum tarifi yok.
Orucumuz malum günlere denk geldiği için önce kahvaltı yapalım dedik ama brunch da diyebiliriz.Cevizli Bağ diye bahçeli çok hoş bir yer gördük.Hadi şöyle açık hava da keyif yapalım dedik ve girdik.Mekan süper,her yer ceviz ağaçlarıyla dolu,çardaklı masalar,şark köşesi tarzında oturma grupları ,çocuklar için mini park bile mevcut .Hemen genişçe bir masa bulup oturduk.
Güleryüzlü çalışanlarıyla benden tam not aldı.Bir güzel kahvaltı tabağı aldık,yanında sahanda yumurta ,bal,reçel,beypazarı kurusu vs...Ortam öyle iyi geldiki bi anda saatin kaç olduğunun farkına varamadık gittiğimizde 1 e geliyordu ve kalktığımızda saat 4 dü :)))Fazla keyif yapmış olacağız ki rehavet çöktü uykumuz geldi,hemen kalktık bu arada çok komik bir rakam ödedik yediklerimize :))
Ver elini çarşı pazar ..En sevdiğim hobilerdendir kendisi,nerde tezgah nerde pazar orada ben.daha önceleri de gittiğim için nerede ne var bilirim.Önce almamız gerekenler vardı malum siparişler hiç bitmez :)Kardeşime güveç kapları aldım fırında sütlaç ve et yemekleri için.Kendime de bir sürü sabun aldım tabi kardeşim bir kaçına el koydu :)
Sabunların bazıları 2 bazıları 3 lirayken,daha pahalı ve gramla satılanlar vardı.Dayanamayıp bir ballı,birde yosun sabunu aldım.(Ballı sabunun kilosu 84 lira,merakımdan aldım valla)
Ballı olan tam bal rengi ve müthiş bal kokusuyla yüzü nemlendiren ve bebek gibi bir cilt vaadeden bir sabunmuş(şahsen bizzat denedim ve tam puan,kokusuna bayıldım)
Yosun sabununa gelince şeffaf yeşil renkte ve sabunun ortasında yosunlar olan selülite birebir bir sabunmuş.(şahsen bizzat onu da denedim,net bir bilgi vermem için çok erken ama kokusu süper )
Diğerleri acı badem sabunu,menekşe sabunu,kayısı sabunu ve başka bir selülit sabunu.Kayısı ve selülit sabununu kardeşim alınca banada acı badem ve menekşe sabunu kaldı.Acıbademli nemlendiricili yüz sabunuymuş denemedim,menekşe saç içinmiş, denedim saçlarım boyalı olduğu için çok sertleştirdi krem kullanmak zorunda kaldım,sevmedim yani menekşeyi..
Neyse alışveriş bitince eve dönerken yol üzerindeki sebze meyve satan tezgahları gördük,şöyle hormonsuz domates salatalık alalım dedik.ister tezgahtan ister tarladan kendiniz alabiliyorsunuz.
Kendimizi tarlanın ortasında bulduk,nasıl güzel bir dugu aman Allah'ım.
Dalından görerek,dokunarak toplamak..hızımızı alamadık elimizde poşetler ordan oraya yaramaz çocuklar gibi gönlümüzce topladık,tarttırdık parasını ödedik ve evin yolunu tuttuk.Yorucu ama süper bir gündü.Hafta sonları küçük kaçamaklar yapmak gerekiyormuş..
Bakalım haftaya Amasra diyoruz ama bayrama mı kalsa karar veremedik :))

0 Hoş yorum: