23 Eylül 2009 Çarşamba

Küstüm küstüm ...


Ama bu blogger artık ayıp ediyor..Küstüm valla..Bir var bir yok.Dün bütün gün giremedim,bugün nihayet açıldı.Önce dns ayarları dediler,ayarladık ama yok canı isterse açıyor,istemezse görüntülenemiyor.İnsan da heves meves kalmadı yani.Diğer arkadaşlarımın sayfalarını da göremiyorum doğal olarak..Youtube gibi bloggeradamı erişim engellenecek anlamadım gitti..Bu konud a bilgisi olan arkadaşlar varsa başka bir yöntem buldularsa beni de haberdar etsinler lütfennnn.Yoksa bırakıcam yazmayı :((

4 Hoş yorum:

Clementine dedi ki...

evet çok can sıkıcı bir olay .. tam gaza geliyor insan birşeyler yazıcakken SAYFA GÖRÜNTÜLENEMİYOR!
Heves kaçıyor.. :(

Clementine dedi ki...

dikkatimi çekti bayadır yazmıyosun

L@febesi dedi ki...

sağol clementine geldim canım,üst üste gelen tersliklerden fırsat bulamamıştım.zaten senden başkada merak eden olmamış,yazmasamda olurmuş :P :)

Clementine dedi ki...

:) acayip dikkatimi çekti hemde.tek güncellenmeyen sendin