28 Kasım 2009 Cumartesi

Allah Sonumuzu Hayır Etsin ~~

Mailime gelen ürkütücü ve bir o kadar da korkunç bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum.Ne kadar çok kişiye ulaşırsa o kadar mutlu olucam ,mail listemde yer alanlara gönderdim ama buradan daha çok kişiye ulaşır diye aynen kopyalıyorum..

Aşağıda anlatılan olay, dün akşam iş çıkışında (21 Kasım), bir mesai arkadaşımızın başına geldi.Mailin yayılması faydalı olabilir.
Merhaba,Dün akşam Personelim Ceylan Baday’ın başına gelen bir olayla ilgili bilgi vermek istiyorum.Emniyetten aradığını söyleyen bir erkek, polis olduğunu ve hemen bulunduğu yeri söylemesini ve orada beklemesini, emniyete götüreceklerini söylemiş. Ceylan’da çok panik olmuş ve otobüste olduğunu, eve gittiğini söyleyince, otobüsten inip, bulunduğu mevkiyi söylemelerini istemiş ve arkadan birsürü telsiz sesleri filan gelmekteymiş. Otobüste olan yaşlı bir adam inmemesini, gerekirse en yakın polis karakoluna gideceğini gelip oradan alın demesini söylemiş. Ceylan’da nişanlısını aramış ve otobüsten inmemiş. Nişanlısıyla Bağlar Karakoluna gitmişler ve durumu anlatmışlar. Polis bunun bir ORGAN MAFYASI ÇETESİ olduğunu Bulgaristan’dan geldiklerini ve Adana’ya yeni sıçradığını ve bu şekilde rastgele numara çevirerek kişileri telaşlandırıp kandırdıklarını ve tüm organlarını alıp, biryere attıkları bilgisini vermişler. Arayan numara bilgileri Polise verilmiştir. Herkesin çok dikkatli olmasını istiyorum.Bu konu çok ciddi ve önemli olup, tandığınız herkesi bilgilendirmenizi önemle rica ediyorum..İyi çalışmalar,


Latif KIZILTAŞCash & Main Cash TLreal,-Hipermarketler Zinciri A.Ş METRO
Seyhan / ADANA

Valla gercek olmadığını düşünseniz bile aklınızda olsun...

3 Hoş yorum:

mughetto dedi ki...

Üff çok korkunçmuş :(
Bu devirde attığın adıma bile dikkat etmek lazım gerçekten.

cingifilli dedi ki...

canımmm bende çok korktum haberi duyunca.
adanada yaşıyorum.annemin uyarılarından sonra haberim oldu.
teşekkürler burdan bilgilendrdiğin için.

L@febesi dedi ki...

maalesef her gün bunun gibi niceleri oluyor,aman dikkat kızlar.okuyunca içim ürperdi Allah hepimizi bu sapık zihniyetlerden korusun...