16 Aralık 2009 Çarşamba

Ben Manisadayken...

Kuzenimin askerliği sebebiyle yolumuz Manisa'ya  düştü.Daha önce hiç gitmemiştim.Akşam 6 gibi yola çıktık. Afyon İkbal tadilatta olduğu için Özdilek de mola verdik.Karnımızı doyurduk biraz alışveriş yaptık,( 2 adet çizme aldım tam da istediğim gibi :) gece Manisadaydık.Kuzenimin birliği şehir merkezinde olduğundan önünden geçtik ve oradan kalacağımız otele ilerledik araları 10 dakika var yok.Manisanın ilk ve tek 5 yıldızlı  oteli olan Anemon'da 1 gece kaldık.Çok geç uyuduğumuz için hepimiz kahvaltıyı kaçırdık:) Öğlene doğru kuzenimin eksik malzemelerini tamamlamak üzere çarşıya indik.Bu arada esnafı bir garip sanki zorla mal satıyorlar ve hiç sıcak değiller.Neyse efenim karnımız aç olduğundan Manisa'nın en meşhur kebapçısına yönlendirildik,içerisi teslim olacak asker ve aileleriyle doluydu sanki herkesi buraya yönlendirmişler:) Manisa'ya gelipte Manisaspor kebapçısına gitmemek olmazmış,hakikatende öyleymiş ben böyle lezzetli kebap yemedim  ısrarla tavsiye olunur :) Sahibi de çok şeker ,çok tatlı babacan bir amca oğullarıyla beraber işletiyormuş.Söylesi ayıp ama eniştem tam 3 porsiyon yedi :)))) Oradan çıktık birliğe geldik kuzenimi emin ellere teslim ettik ve izmire devam ettik.Büyük teyzemizde çay içip ordan Ankara'ya yola çıktık.Gece yarısı evimizdeydik.Yemin töreni için  bir daha gidicem,sizin yerinize bir kez daha yiyebilirm, şimdi gün sayıyoruz ;)

Kebap övüldüğü kadar varmış ama ne dersiniz ;)



















Fotoğraflar bana ait..Tıklayınca büyüyor ..

4 Hoş yorum:

zeynepin sesi dedi ki...

zaten karnım acıktı,çok istedim ya :(

L@febesi dedi ki...

haklısın gece gece düşünemedim :(
aman bu saatte kilo yapar zaten :)

madammoda dedi ki...

Bir kebap delisi olarak Manisa'ya gidersem kesin ugrarim seker anlattigin icin sagol ;))

L@febesi dedi ki...

aklınızda olsun dünya küçük belki denk gelir :)