11 Ocak 2010 Pazartesi

Bugün benim doğum günüm



Yıllar önce bugün dünyaya gözlerimi açmışım.Beni dünyaya getiren anneme ve  babama teşekkür ederim.
Ne tesadüftür ki annemle babamın da evlilik yıl dönümü, Evlendikten 1 yıl  sonra aynı tarihte bir çocuk sahibi olmak değişik bir duygu olsa gerek...
Babamsız 21.doğumgünüm,anneminde 22.evlilik yıldönümü kutlu olsun.
Çok şükür ki annem yanımda ,daha nice yaşlara annemle beraber.....

7 Hoş yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

İlk kutlayan ben olayım nice senelere bebek annenlere de sonsuz mutluluklar

L@febesi dedi ki...

canımsın çok teşekkür ederim,inşallah uğurlu gelirsin bana :))

madammoda dedi ki...

canim benim nice nice mutlu huzurlu yillar diliyorum senin icin, her daim sevginle kal...

meltem dedi ki...

canım doğum günün kutlu olsun..sevdiklerinle nice mutlu yıllara..

L@febesi dedi ki...

çok teşekkür ederim,madammoda ve meltem.çok mutlu ettiniz beni :)

Doorstepping dedi ki...

Nice, mutlu, sağlıklı, huzurlu, eğelenceli yıllara!!!

L@febesi dedi ki...

teşekkür ederim inşallah :)