21 Şubat 2010 Pazar

Araba da son durum..

Arabamla ilgili sıkıntımı yazmıştım.Gel gör ki sıkıntı bitmek bilmiyor.En son 130 a yapacaklardı, ama buldukları parça uyum sağlamamış "orjinalden başka çaremiz yok "dediler.Ee doğal olarak sinirlendim ve "istemiyorum arabamı getirin" dedim.Cumartesi günü kuzenimin tanıdığı şanzuman ustasına şaşmaza gittik.Orada baktılar vites inadına bozulmadı yani..Anladım ki bana garezi var :) Neyse açtılar incelediler ve tornacıda halledebilirsek yenisine geek yok dediler.Tam onunla uğraşırken ,radyatör hortumunu çıkartırlarken hortum ellerinde kaldı :(  (Allah'ım sabrımı mı deniyorsun )Bu defa hortum aramaya gittiler,onunda orjinali olmadığı için buldukları bir hortumu idareten taktılar ama sorun olabilir bir ara getirin orjinalini takalım dediler..Sonuçta diğer servise göre daha ucuza  hallettiler tabi hortum da piyango oldu.Toplamda 170 lira ödedim ama yeni hortum gelince onunda parasını alacaklar..Aman yeter ki sorun çıkarmasında bir an önce tamir olsun napim çıkacağı varmış bu paranın.Cana geleceğine giden para olsun.Artık sıkmıyorum canımı belki daha ciddi birşey olacakken Allah engelledi diye düşünüyorum...Ama genel kanı "Kan akıtmam" lazımmış..Büyükler öyle söyledi.Göz değmiş diyorlar ,sanki porshe aldım da neyse elemtere fiş kem gözlere şiş diyelim :))

Bu araba muhabbeti içinizi sıkmış olabilir ama yarın bir gün başınıza gelirse bilin diye anlattım.
Ben de isterim iki dirhem bir çekirdek giyinip kombin yapmayı,makyaj yapıp koymayı ama onlara vakit kalmıyor valla ....Neyse mutlu pazarlar....

Nazar boncuğu kaynak

2 Hoş yorum:

cecilia dedi ki...

evet cnm öyle bi inanış vardır, adak kesilmesi gerekir nazaraysa kesinlikle inanıyorum, üzülme sakın giden para olsun cnm ;)

L@febesi dedi ki...

en yakın zamanda gerçekleştiricem korktum yani,nazara inanmazdım ama artık inanıyorum...teşekkür ederim öyle tabi cana gelmesin :)