12 Şubat 2010 Cuma

Onun Arabası Var Güzel mi Güzel ***

Arabamı alalı yaklaşık 3 ay oldu.Aslında aldığıma pişman olmadım desem yalan olur.Alırken demişlerdi bana "Bak iyi düşün ,bin bir türlü derdi var,uğraşabilecekmisin" diye.Ben de "aman canım sanki herkes uğraşmıyor mu ,bende uğraşırım ne var sanki" dedim.Kimseleri dinlemedim gittim aldım.Gelgelelim dedikleri birer birer çıktı.Kaskosu,sigortası,muayenesi,kış bakımı,vergisi,kazası vs.. bitmiyor.Evimizde erkek olmadığı için ilgilenecek kimse yok.Sağolsun kuzenlerim ve kardeşimin eşi her yardımıma koşuyorlar.Onlar olmasa ne kaskodan,ne muayeneden ,ne bakımından haberim olmayacakmış :) Diyeceğim şu ki başınızda arabanızla ilgilenecek bir erkek yoksa bu işlere girmeyin,sadece kullanmakla olmuyormuş yani...
Geçenlerde başıma gelen talihsiz olayı yazmıştım.Neyse arabama kavuştum çıktım, gezdim ,tozdum derken,geçen akşam teyzeme giderken bir de ne göreyim.Arabamın ön camında sileceklerin olduğu kısımda 10 cm'lik bir çatlak var.Acaba göz yanılmasımı dedim ama annemde fark etti.Nasıl oldu kim yaptı bilmiyorum.Uff yaa şimdi kim götürecek değiştirmeye , valla nazar mı değiyor anlamadım:(
Elemtere fiş kem gözlere şişşşşşş :)
Arabam bakımdan gelince kendisini mutlu edeyim diye Hepsiburada.com'dan kışlık bir kaç ürün siparişi verdim.Gerçi biraz geç kaldım ama :)Zaten yağmurlu havalar için aldım.Aldım almasına da aradan 4 gün geçti benim siparişler hala yok,tedarik sürecindeymiş.Sinirlendim M.hizmetlerine "Madem ürünler elinizde yok neden satışa koyuyorsunuz ,eğer yarın gelmeyecekse iptalini rica ediyorum "yazdım.İlgili firmayla irtibata geçip hemen yollanmasını sağlayacaklarını yazmışlar.Ve siparişim dün teslim edildi.işin ilginç kısmı sipariş ettiğim diğer ürün yok o hala tedarik sürecindeymiş.Altı üstü araba kokusuydu..Bir daha alışveriş yaparmıyım bilemiyorum.......
İşte bunlar da arabamın kışlık bakım ürünleri...

2 Hoş yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Ahaha çok komiksin sen ya :) ben koku bile kullanmam Ömi sağolsun arabamın bakımı ondan sorumlu :)

L@febesi dedi ki...

çok şanslısın ne diyim :)