11 Nisan 2010 Pazar

Bu Hafta Ben...

Bu aralar fazla giremiyorum bloğuma...Neler yaptım kısaca özetleyim

*İş yerinde biraz tempolu ve yoğun günler geçiriyorum...Yoruluyorum...
*Hafta içi kız arkadaşımla buluştuk ,yedik içtik bol bol dertleştik..
*Cuma annem rahatsızlandı güne hastahane de başladık,Uzun zaman önce kum dökmüştü yine nüksetmiş,iğne,serum tahlil,röntgen vs... Allah kimseleri düşürmesin çok sinir bozucu ...
*Cumartesi ankara forum avm'ye gittim.Mango outleti gezeyim diye ama pazarlar da daha güzel ve bol çeşit vardır eminimki..alacak bişey bulamadım.Pentiden 2 adet desenli bol renkli çorap ,lcw den cici bir tişört aldım.Arkadaşımla iskender ve künefe yedik:) Çok yürümüşüm bacaklarım ağrıyor...
*Pazar digitürk kurulumu için evdeydim.Bağladılar ama hala izleyemiyorum.24 saat içinde açılacakmış..

Yarın pazartesi malum iş başı...Herkese mutlu haftalar .....

0 Hoş yorum: