28 Nisan 2010 Çarşamba

Hafta sonu kaçamağı***

İzmir'e gideceğimden bahsetmiştim.Aslında asker görme ziyareti demek daha doğru olur.
Kuzencim Manisa'da askerlik yapıyor diye daha önce yazmıştım.Her ay sonları evci izni olduğundan ,biz de fırsat bu fırsat İzmir'in altını üstüne getirdik..23 Nisan sabahı kahvaltıdan sonra İzmir'e geçtik.
İlk durağımız Çeşme oldu.Resmen yaz gelmiş,her yer turist kaynıyor,cafeler,plajlar,caddeler..
Bikini götürmediğime üzüldüm.Nerden bileyim havanın bu kadar sıcak olup insanların denize gireceğini :(
Ordan ılıca ve urla yaptık..Sahil kenarındaki cafelerde oturup kumru yedik,çay içtik ayaklarımızı suya soktuk ve tabiki bol bol fotoğraf çektik...Akşama doğru İzmir'e döndük Kadife Kaleye çıktık.
Kuşbakışı İzmir'i seyrettik.Sonra kemeraltına gittik,oranın çarşısı varmış.Çarşı dediğim seyyar satıcıların olduğu bir mekan.Çok kalabalıktı,2 tane cici cüzdan aldım:) Sonrasında akşam yemeği yedik,çöp şişleri meşhur haberiniz olsun.Kordon da Kahve diyarında kahvelerimizi hüpletip otelimize döndük....
Anlayacağınız 2,5 günümüz İzmir de geçti..Gezmekten yorulsak da süperdi....
Bol güneşli bir hafta sonundan sonra kapalı ve soğuk havasıyla  Ankara pek bi çekilmez geldi....Ve ertesinde iş başı yapmak ah ne hoşşş ne hoşş :)
Malum yorgunluk olunca gecikmeli bir post oldu,anca kendime gelebildim...Şimdi biraz fotoğraflara bakalım:)

3 Hoş yorum:

cecilia dedi ki...

ne iyi etmişsin cnm bu gezinti iyi olmuştur senin için, resimler içimi açtı çok iyi yakalamışsın kareleri ;)

MKBL dedi ki...

Güzelim izmir den güzel fotolar.Okurken yerinizde olmak istedim. Oraları koklamak...
Sizin için güzel bir haftasonu olmuş.Sevgiler.

L@febesi dedi ki...

hem de nasıl iyi geldi anlatılmaz :)mkblkonsept,cecilia ikinize de teşekkür ederim güzel yorumlariniz için...