5 Nisan 2010 Pazartesi

Nisan geLdi hoş geLdi :)

Uzun zamandır stres,sıkıntı bunalım aldı başını gidiyor.Genel olarak havaya suç atmak olmuyor ama tabiki etkisi yok değil...Mevsim değişikliklerinden dolayı normal bir durum olsa gerek ki bir çok arkadaşım da benim gibi...Neyseki nisan ayı iyi geldi.Geçen hafta izmir'e gittim.Oraya bahar çoktan gelmiş.Her yer cıvıl cıvıl,insanlar çimlerin üzerinde,cafeler dolu,deniz güneş vs..  derken valla kendime geldim.İzmir her defasında iyi geliyor bana.Son 2 gündür Ankarada da hava harika..Kalın kabanlar,montlar,çizmeler yerini daha ince kıyafetelere bıraktı.Bıraktı bırakmasına da kışlıkları kaldırıp yazlıkları çıkartmak tam bir işkence olacak.Hiç sevmiyorum yaa,şöyle sihirli bi değnek olsa fena olmazdı :))Bir hafta sonumu feda edicem artık....
Blogumu ihmal ettiğimi düşünüyorum bazen,ama bu blog benim değil mi istediğim zaman yazar istediğim zaman ara verebilirim değil mi :) Hatta bu kadar yazmış olmak bile benim için mucize.sevdim blog olayını ama gerçekten özveri isteyen bi durum.Hergün paylaşımda bulunan, sayfasını güncelleyen arkadaşlarımı takdir ediyor alkışlarımı gönderiyorum...Ben biraz tembelim,fotoğraflar çok uğraştırıyor,fotoğraf koymayınca boş gibi hissediyorum falan filan...bahanesi çok işte :)
Şimdilik buralardayım,izlediğim blogları okuyup neler yapmışlar bakayım ...görüşmek üzere ...

Siz de izmir de çektiğim fotoğraflarla kendinizi orada hissedin:)

İzmir'e gelmişken Urla'ya da uğrayalım dedik.Sadece sahilinde gezdik,çay içtik ,urla gezisi ve fotoğrafları başka bir gün inşallah :)

0 Hoş yorum: