5 Mayıs 2010 Çarşamba

100. yazım hayırlı,dualarım kabul olsun :)

Sevgili blog,bana kalbin kadar temiz bir sayfa ayırıp 100. yazımı girme imkanı verdiğin için sana çok teşekkür ederim :)Blog açmaya karar verdiğimde bu kadar uzun yazacağımı düşünmüyordum ama azimle bugünlere gelmişim.Blog dünyasıyla tanışmam biraz geç olsa da ,takip ettiklerimin sayısı gün be gün arttı.Hiç tanımadığım insanlardan bir çok şey öğrenmeye başladım. Ben de  hislerimi, düşüncelerimi, yaşadıklarımı önce kendimle sonra da başkalarıyla paylaşayım dedim..Ve işte ...bugün 100. yazıyı gördüysem devamı da gelir heralde :) Nice 1000 yazılara inşallah....Beni okuduğunuz,izlediğiniz için teşekkür ederim...
Ve bugün Hıdırellez dileklerimi yazdım ,çizdim ve bahçedeki gül ağacının dibine gömdüm..Hepimizin duaları kabul olsun...


Görsel kaynak1
Görsel kaynak2

0 Hoş yorum: