21 Eylül 2010 Salı

Bayram Ganimetleri...

Bayramın 3. gününde hayatımın en hızlı alışverişini yaptım demiştim:)Yeni makineme de kavuştuğuma göre buyrun bakalım beğenecekmisiniz :)
Terliği yaz başı C&A'da görüp beğenmiştim ama yazlık alışverişimi yaptığım için alamamıştım.Bayramda tesadüfen indirime girdiğini görünce hemen atladım:) 19.90 tl.

Yağmur çizmelerim de Deichmanndan.Geçen sene istediğim renkleri kalmamıştı,yeni renkler eklenince almadan duramadım.29.90 tl.



Çizmelerimin tabanı pembe,vurulmamak imkansız :)


Takılar karışık ,yaz başı sonu tatil vs... :)

6 Hoş yorum:

cecilia dedi ki...

botlarına bayıldım iyi etmişsin bu fiyata almakla güle güle kullan,terlik ve takılar da hoş,şimdi takı yapmaya başladım ya almamaya çalışıyorum artık takı :) kenardan kolyeler de çıkmış kat kat :)

L@febesi dedi ki...

Sağol ceciliacım:)Yeteneklisin maşallah alma tabi :)
Görüntü kirliliği için kusura bakmayın :) Bi ara kolye postu yaparım artık:)))

cecilia dedi ki...

yap valla gözümüz gönlümüz açılsın cnm :) ayrıca teşekkür ederim uyduruk şeylerim adına :)

madammoda dedi ki...

ooohh kuzucum gulegule kullan, ozellikle cizmeleri pek sevdim kisin isle ilgili sahaya cikarsam bunlardan ben de renk renk aliciim, santiyeler senlensin =))

L@febesi dedi ki...

tamam sözüm olsun :)
kendine haksızlık etme lütfen el emeği onlar :)

L@febesi dedi ki...

madammoda sağol canım,daha cicileri senin olsun al valla çok rahat :)