11 Eylül 2010 Cumartesi

Bayram sonu alışverişi :)

"Bayramda ben " adlı yazımda evde miskinlik yaptığımdan bahsetmiştim.Sonrasında kardeşim aradı."Kabristana gidicez seni de alalım" dedi."Tamam "dedim.Hızlıca giyindim ve kabristana geldik.Erken kaybettiğimiz sevdiklerimize dualar ettik,bayram ziyaretimizi gerçekleştirdik .Sonrasında acıktık.Hem yemek yiyelim hem de bişeylere bakalım dedik.Gerçi kardeşim hamile olduğu için pek keyfi olmasa da benim için avm'ye gitmeyi kabul etti :) Onun keyfi olmayınca bende onu çok bezdirmemek için ne alıcaksam şip şak alıp çıktım.Hayatımın en hızlı alışverişi oldu :))
Deichmann'dan bir yağmur çizmesi,C&A'dan daha önce aklımın kaldığı bir terliği aldım.Sizlerle paylaşmak isterdim ama foto.makinem arkadaşımda olduğu için artık başka bir postta yayınlarım.

Bir bayramın daha sonuna gelmiş bulunmaktayız..Allah tekrarına erdirsin inşallah.
Umarım keyifli,mutlu ve sağlıklı bir bayram geçirmişsinizdir:)

Aaa bu arada postumu yazarken Türkiye Sırbistanı 83-82 yendi ve 12 DEV ADAM FİNALDE..TEBRİKLER 12 DEV ADAM...

0 Hoş yorum: