19 Eylül 2010 Pazar

Yeni Aşkım ~~

Başlığa aldanmayın aşk meşk benden geçti :) Bu yeni aşkım yeni aldığım fotoğraf  makinem :) Bir süredir Kodak marka 5.mp aslında işimi gören ama biraz daha modern ve yüksek mp. bir makine arıyordum.Eski makinem arkadaşım tatile gideceği için onda kaldı.Bende fırsat bu fırsat arayış içine girdim.3-4 gün nette forumlarda araştırdım ve piyasada benim bütçeme uygun en mükemmel makineyi buldum ve cuma günü sahip oldum :) Eğer içinizde benim gibi makine arayışında olan varsa gerçekten hiç tereddütsüz alsın.Tavsiye olunur:)Fiyat olarakta en ucuz Medya Markt'dan alabilirsiniz.Vee işte yeni aşkım :)

Orjinal fotoğrafını çekemedim iphone tam rengini vermedi.Bi ara kendi fotoğraflarını da eklerim.Pembeyi görünce direkt zıpladım "bu olsun bu olsun" diye. :)Gümüş,siyah,turuncu ve pembe renkleri mevcut.
Alır almaz kurcaladım , menüyü çözmeye çalıştım.Terimleri bilmediğim için fotoğraf forumları sağolsun onları okuyup bilgi edindim.En çok da makro çekim yapmaya özenmişimdir.Bir kaç denemem oldu.Sizlerle de paylaşmak istiyorum :)
Bakalım benden fotoğrafçı olur mu :)
Herkese iyi pazarlar...Ben biraz çekim yapayım :)))

Görsel Kaynak

0 Hoş yorum: