24 Ekim 2010 Pazar

2 kitap**2 pijama

Cuma günü mini bir alışveriş yaptım ,başlıktan da anlaşılacağı üzere :)
Kitaplar çoğunuzun okuyup bitirdiği ve tavsiye ettiği "Pucca Günlük" ve "Leyla".



Okumak için sabırsızlanıyorum :)
Pijamalarım en çok sevdğim H.kitty:)Çok beğendim 2 adet aldım,kışın sımsıcak giyerim artık.Daha önce de h.kitty li terlik almıştım süper bi üçlü olucak :)


4 Hoş yorum:

cecilia dedi ki...

aaa bende görmüştüm bu pijamiklerii çok tatlı ya kittycikli :) güle güle giy cnm, polar dimi sıcacık olurr :) pucayı merak ediyorum bende, leylayıda sen oku bakalım beğenirsen tavsiye edersin ;)

L@febesi dedi ki...

Evet yumuşacık polar,teşekkür ederim daha cicisi senin olsun :)
Puccaya başladım eğlenceli elimden bırakamıyorum :) Leyla biraz beklicek:)

hellianthusannus dedi ki...

bayıldım ya pijamalara:) altlar polarmı? nerden aldın bı reklam yapda bende alıvereyım :) güle güle giy. bu arada artık takıpçınızım bana da beklerım :)
http://hellianthusannuus.blogspot.com/

L@febesi dedi ki...

:)teşekkür ederim.Altı da üstü de polar.Ankara da Kompedan iç giyim mağazasından aldım.Tavsiye ederim:)
Hemen geliyorum bloga :)