25 Kasım 2010 Perşembe

Denedim Biliyorum :)

Denedim biliyorum bana yeni ciciler göndermiş, denemem için:) Akşam yemeğinden sonra annem "aa sana kargo geldi "dedi.Beklediğim bi paket yoktu şaşırdım.Merak ettim neymiş diye.Ama annecim ben açayım diye bakmamış.Saygılı kadın valla :)) Neyse beraber açtık bi de ne görelim kocaman bir çanta içinde "Pantene Yeşil kapak serisi" :))Gözlerimdeki parlamayı ve sevinci tahmin edersiniz ki,çok mutlu oldum.Baya kocaman set göndermişler..O zaman hemen deneyip paylaşmalı....

4 Hoş yorum:

chunlibeauty dedi ki...

oo süper bir hediye güle güle kullan :D yorularini bekliyorum :D

L@febesi dedi ki...

hem de nasıl :) Hemen denicem :)

pofiş♥ dedi ki...

ay gercekten 10 numara olmuş bende kayıt olayım yaa çok özendm sana:)

L@febesi dedi ki...

Evet valla çok mutlu ettiler beni beklemediğim bi anda geldi :)Hemen kayıt ol bencede:)