6 Ocak 2011 Perşembe

1 yıl sonra Merhaba :)))

Bu aralar yazmak pek içimden gelmiyor,aslında ne yazacağımı bilmiyorum. Bi üşengeçlik bi boşvermişlik aldı başını gidiyor:)
*Yeni yıla evde girdik kardeşim eşi ve annem.Normal günlerden farkı yoktu.Anneciğin yaptığı cici yemekleri yedik,tv izledik sürekli atıştırdık.
*Yılbaşı ertesi avm'leri gezdik,bebişe ciciler baktık.Bir kaç parça daha aldım,üşengeçlik modundan çıktıgım anda hepsini eklicem.
*İzlediğim blogları okuyorum yorum bırakamıyorum o derece üşengeçim yani:) Bu ay mı güneş mi tutulmasından mı kaynaklanıyor anlamadım..
*Arabamı yaklaşık 15 gündür kullanmıyorum kontağını bile çalıştırmadım umarım aküsü bitmemeştir.Bi defa başıma geldi de :)

Tez zaman da kendime gelmeliyim,silkinmeli ve hayatın akışına bırakmalıyım kendimi.Salı günü doğum günüm belki yeni yaş beni kendime getirir..Alışveriş bile yapmıyorum şaka gibi :)

0 Hoş yorum: