20 Ocak 2011 Perşembe

Ankara'da Aşk ~~

Ankarada aşık olmak Ege'ye Akdeniz'e benzemez, yaz aşkı yoktur orda.


Karakışın, ayazın içerisinde aşık oldumu adam iliklerine kadar işler.

Sezonluk değil ömürlüktür.

Kumsalda değil lapa lapa yağan karda beklersin aşkını, parmakların buz tutmaktadır, tutunmu sevgilinin elini kan aynı damara ...akmaya başlar, o yüzdendirki ... Ankara'da aşık oldunmu sezonluk değil ömürlüktür aşk.

Sevgiliye güzel görünmek uğruna popon donsada çaktırmazsın, oda yetmezmiş gibi delikanlılık yapar ceketinide atıverirsin sevdiğinin omuzlarına. Angara'da aşık olmak herkese göre değildir yani.

Gözler hep buğuludur yağan karın, esen rüzgarın etkisiyle.

Baktınmı gözgöze sadece sevinçleri değil hüzünleride paylaşıverirsin.

Onun içindirki Ankara'da aşık olmak başka yere benzemez.


Facebook da bir arkadaşım paylaşmış oradan alıntıdır.Hoşuma gitti,sizde okuyun istedim:)

Görseller üzerinde yazıyor.

9 Hoş yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

arkadasın cok dogru seyler yazmıs
cok begendım ve cok dogru bir analiz

Sitare dedi ki...

güzelmişşş.kuğulu göl,atakule gezdiğim yerler.romantik yerler aynı zamanda resimler doğru seçim olmuş.
aşkı donmadan yaşaman dileğiyle:)

L@febesi dedi ki...

Kova kadını yazı arkadaşıma ait değil sadece paylaşmış,bende sizlere akteardım.Ama kesinlikle doğru :)

Sitare en bilindik yerler olsun diye fotoları özellikle seçtim:)
Aşkı bulsam donmaya razıyım da :)

MiskinKek dedi ki...

Hayatımın geneli Ankara'da geçse de şu anda Ankara dışındayım. Ve bu gördüğüm manzara özlemimi perçinledi. Ankara çok değişik bir şehir. Kimse sevmez, gridir, memuru çoktur,resmidir bıdı bıdı bıdı..Derler hep ama bana göre gizemlidir, sadedir, moderndir. Ve en önemlisi farkettirmeden bağımlısı yapar kendine ^^

L@febesi dedi ki...

Ne güzel tanımlamışsın Ankaramızı :) Ankara başkadır :)

zeynep dedi ki...

ANKARA zaten bir sevdadır..ANKARA da aşkı yaşamak sevdanın katmerlenmiş halidir..benim de tek sevdamdır..ANKARA lı olmak..

L@febesi dedi ki...

zeynep ellerine sağlık :)

zeynep dedi ki...

tşk ederim konu ANKARA olunca akan sular durur..sizinde ellerinize saglık ANKARA için yaptıgınız çalışmalarınız için..çok tşk ederiz ANKARA lılar olarak...

L@febesi dedi ki...

her zaman :) Ankara benim için de çok önemli ve özel ..