22 Şubat 2011 Salı

Buralardayım :)

2 haftadır yoğun bir tempoda koşturmacayla geçiriyorum günlerimi,doğal olarak ne yorum bırakabiliyorum ne de bişey yazabiliyorum..Ben iyiyim çok şükür merak eden arkadaşlarıma teşekkürlerimi ve öpücüklerimi gönderiyorum.
Bu arada ben yokken 101 kişi olmuşuz :) Beni izleyen okuyan yorum bırakan herkese teşekkürler..Bloglarda adettir 100.200. vs... izleyici şerefine hediye vermek,aklımda aklımda...Ama şu sıralar ilgilenemeyeceğim için sakin bir zamanda güzel hediyelerim olacak sizlere....

***Unutmadan 21 şubat yani p.tesi annemin doğumgünüydü,akşam yemeğinden sonra kardeşim eşi ve henüz karnındaki prensesimizle anneannesinin doğum gününü kutladık ,pastasını kestik ,hediyelerimizi verdik ,iyi ki doğdun annnecim nice yaşlara hep birlikte :)

***Pazar günü Aşk Tesadüfleri Sever'e gittim.Herkes gibi çok beğendim.İzlenesi türden bir aşk filmi,hala izlemediyseniz tavsiye ederim.Mendillerinizi götürün ve makyaj yapmayın :)))


Şimdilik bu kadar en kısa zamanda buradayım.Öptüm sizi şekerler :)

0 Hoş yorum: