13 Ağustos 2009 Perşembe

~~A$K~~


Ya ortasındasındır AŞK’ın merkezinde; ya da dışındasındır, hasretinde.. Ella Rubinntain (40) Amerikalı bir ev kadınıdır. Tipik burjuva değerlerinin hâkim olduğu oldukça varlıklı bir ailesi, düzenli ve görünüşte “sorunsuz” bir evliliği vardır. Üç çocuğunu da büyüttükten sonra bir yayınevinde editör-asistanı olarak iş bulur; görevi A. Z. Zahara adlı tanınmamış bir yazarın tasavvuf felsefesini konu alan tarihi romanını değerlendirmektir. Ancak hayatının kritik bir döneminde eline aldığı bu kitap, hiç beklemediği bir şekilde Ella’yı derinden sarsacak, dünyevi aşkı keşfetmek adına zorlu ve tehlikeli bir yolculuğa çıkmasına neden olacaktır. Hayatlarımızın durgun gölünü dalgalandıran taş misali, yüzleşmek zorunda olduğumuz sıkıntılar, acılar… ve aşkın peşinde kat etmek zorunda olduğumuz zorlu yollar, ödediğimiz bedeller… Aşk… kitap içinde bir kitap, hayatın anlamı peşinde bir aşk macerası… Aşk…
Kitabı arkadaşım okumuş bana getirmişti,"çok etkilendim sende oku"diye..Ne yalan söyleyim ön yargıyla yaklaşıp bildiğimiz aşk romanıdır diye kapağını bile açmadan valize attım,tatil de okurum diye..İyiki de atmışım tatilim boyunca elimden düşürmedim,bitmesin diye yavaş yavaş okudum.(sahilde 10 kişiden 9'u Aşk okuyordu)hatta yarısını da Ankara'da okurum diye bitirmedim.Evime geldiğimde sil baştan okumaya başladım ve 1 günde bitiriverdim .Tavsiye edebileceğim kitaplar arasında yerini aldı..Teşekkürler Elif Şafak..Ellerine ve yüreğine sağlık...

4 Hoş yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Ayıla bayıla okudum Mevlana'ya olan Aşk-ı bu kadar güzel tasvir edebilmek. Bravo EŞ'a. sevgiler

L@febesi dedi ki...

ay ilk yorumun sizden gelmesi beni çok mutlu etti:) sizi de büyük bir zevkle okuyorum.teşekkürler stil direktörü :))

Hayatın Ressamı dedi ki...

bendede bu kitap 1 aydır bekliyor.bende herkesin okuduğu kitabı okumaktan nefret ederim sahilde herkesin elindeydi o yüzden çıkartmayım yadek kitabımı okudum.ama iyice merak etmeye başladım.
okusam iyi olacak sanırım.

L@febesi dedi ki...

:)herkes bu kadar sardırdıysa bi kitaba bence vardır bi hikmet :)) okumanı tavsiye ederim cidden..ama ağlamak yok :)