12 Ağustos 2009 Çarşamba

Ben..


Kendimden biraz bahsetmem gerekir mi bilmiyorum ama,otuzlu yaşlardayım minyon olduğum için çoğu insan 24 -25 yaşında olduğumu söylüyor :) Aslında insan hissettiği yaştadır ya ben de söyleyenler gibi kendimi oldukça genç hissediyorum..Bazen yaşımın kimliğime yanlış yazılmış olabileceğini bile düşünüyorum :) Çünkü ben hala bettyboop,hellokitty,mickeymouse karakterli her objeyi satın alan,jelibonun envai çeşidini görünce gözleri açılan,marketlerde çikolata şekerleme reyonlarından ayrılmayan,dondurmaya bayılan abur cubur ne varsa arabaya dolduracak kadar çocuk ruhluyum :) aslında bi o kadar da yaşadıklarından olgunlaşmış , hayat tecrübesi olan kocaman bir kızım..
Tipik bir oğlak burcuyum..Hemen hemen tüm özelliklerini taşıyorum.

Kısaca;
Çok uyurum az gezerimm, çok konuşurum az susarım, cok gülerim zor aglarım aglatmam güldürürüm, kolay inanırım inandırmaya ugraşmam!, olduki inandırdım kandırmam, cabuk kanarım az biraz safım,suya götürür susuz getiririm az birazda cinim, ikisi bi arada nasıl olur deme çözemem, zor çözer çabuk baglarım, kolay baglar zor baglanırım, çok baglanır zor koparım, az kopar cok sewerim, zor sever çabuk sahiplenirim, kolay sahiplenirim zor sahiplenilirim, sanmaki sevmem bayılırım, dozunda olsun desemde bakma sen yalan, deli gibi sever deli gibi kıskanırım, az deli biraz akıllıyım kimine göre tam dengedeyim, bana sorarsan dengesizim, cok dogruyum az yalan, hani pembe olanından demem, rengi yok yalanın bilirim!!, cok bilir zor söylerim, az yer cok içerim, çok uçar kolay yere inerim, dost dedigini zor bulur hiç bırakmam, deger dedigin laf diildir bilirim, cok bilir zor harcarım, cok gezer tozarım az tozuturum...

0 Hoş yorum: