31 Ağustos 2009 Pazartesi

Hastayım hasta ,canım ister pasta ;)

kolay kolay hasta olmayan ben 2 gündür yatak döşek yatıyorum, Ramazan dolayısıyla zaten bir rehavet çökmüştü, üstüne bir de üşütünce tam oldu:( Biraz iyileşeyim tam gaz bloğumda olucam,gerçi kim okuyor beni ondan da şüpheliyim ama olsun kimse okumasa da yazmaya devam :))
Nasıl başardın bu sıcakta hasta olmayı diyenler olabilir sormayın lunapark macerasından sonra böyle oldum:) nerde adrenalin orda ben ,ondan in buna bin, akşam serinliğinde oyuncakların içinde döne döne içim dışıma çıktı galiba :)) lunaparkla ilgili bir yazı borcum olsun fotolarıyla beraber :))
Bana geçmiş olsun ,ama size geçmesin :))

2 Hoş yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Geçmiş olsun kuzum kim bu seven beni dedim de geldim ama üzüldüm :( iyileş bir an önce sıcak hatun tamam mı :) öperim koca koca grip olma riskini de göze aldım bak değerimi bil eheh

L@febesi dedi ki...

ayy canım benim,boşa sevmemişim seni bak :) sevilmeyecek hatun değilsin ki valla,bende çok öptüm teşekkür ederim sıcak ilgine :)sen öptün hemen iyileşicem merak etme :D