1 Eylül 2009 Salı

Alışveriş-im geldi~~


Hani hastayım ya , kendime bişeyler alırsam iyi gelir dedim.Dışarıda dolaşacak halim olmadığı için internetten bakınayım derken aklıma strawberry'nin bana özel gönderdiği miss you indirimi geldi ,tam da son günüymüş:)) indirime gelince uzun süre alışveriş yapmayınca site sizi özlüyor ve alışveriş yapasınız diye belli oranlarda indirim yolluyor,en son indirimim %12 filandı kullanmadım,sonrasında yollamadılar.Aradan 2 ay geçti galiba ve 1 hafta önce %25 indirim+30 dolar değerinde pretty make up palet yollayacaklarını belirten bir mail aldım.Siteyi biraz dolaştım ama ihtiyacım olan birşey olmadığını düşünerek vazgeçtim.Gece gece aklıma geldi,belki yeni ciciler vardır diye. 3 parça seçtim baktım indirim oranı 32'lere geliyor "ee alayım bari "dedim :)) % 25 miss you, 3 ürün ve üzeri %5 bağlılık indirimi % 2 ,etti 32 küçümsenecek bir rakam değildi.Güzel ve ekonomik bir alışveriş oldu:))


Aldıklarıma gelince :

Benefit Valley of the Stars Mini Yanardönerli Set (merak ediyordum mini boy olması hoşuma gitti belki memnun kalmicam dimi :)
Shiseido Derin Köpük Temizleyici (daha önce kullandım memnun kaldığım bir ürün tereddütsüz aldım )
L'Occitane Shea Butter El Kremi ( Seyahat Boyu ) (çok övülen bir kremdi denemek için aldım

ürünlerim elime ulaşınca detaylı bilgileri paylaşıcam ,şimdiden güzel günlerde kullanayım ,daha cicileri sizin olsun :))

0 Hoş yorum: