16 Ağustos 2009 Pazar

oje delisi-mi-yim :)


Rengarenk ojeler sürmeye bayılırım,özellikle de yazın,tırnaklarım cıvıl cıvıl olsun diye her renk ojeyi alırım.Ben diyim 50 siz diyin 100 e yakın ojem var:) artık annemden gizli alıp kutuya atıyorum.Ben bu ojelerle bir dükkan açabilirmişim,daha neler :)))))))Geçen günlerde yine kolleksiyonuma bir kaç parça ekledim.

Golden rose paris serisinde sarıdan yeşile her rengi bulmanız mümkün,kırmızılardan 59 yokmuş bende onu ekledim,hatta 2-3 defa yeniledim azalmış bile :)

sonra pastel 55 tam yaz rengi,her kıyafetle kullanılabilir 2. alışım.

diğerleri madonna diye bir marka ilk defa gördüm ve 3 renk aldım henüz test etmedim,kullanınca bilgilendiririm.

birde woo marka var onuda ilk kez gördüm garip bi yeşil ama tırnakta hoş duruyor.

pazartesi için hangi rengi sürsem acaba ??? ;)

0 Hoş yorum: