15 Ağustos 2009 Cumartesi

~~Güzelim,Güzelsin,Güzel~~


Malum tatil bitti:( pazartesi de iş başı yapacağım için kendimi toparlamam bi yerden başlamam gerekiyordu,madem saçlar da yıprandı ilk iş kuaförün yolunu tutmaktı.Ama o kadar üşendim ki kendi kuaförüme gitmeye kaşlarımı aldırdığım yerde boya,kesim ve fönde yaz sezonu dolayısıyla indirim de varmış,bi kereden bişey olmaz diyerek oturdum koltuğa.Derdimi anlattım ve çok kesmemesi ve uçlarından alması gerektiğini sıkı sıkı tembihledim .Ne de olsa ilk kez gidiyorum ben önlemi mi alayımda di mi:)

Nitekim istediğim renkte ve istediğim boyda yaptı,mutlu mesut ayrıldım.Eve geldiğimde saçlarım ışıl ışıldı,inanamadım bu saçların benim olduğuna..fırçalarımı ,ellerimi ,boyalarımı sihirlidir nedir :))" Hafta da bir zeytinyağı,yumurta,bepanten,evigen,dodex ampulleri karıştırıp 1 saat bekle yıka abla " dedi.ee hadi bakalım haftaya yaparım artıkın ;)

0 Hoş yorum: