14 Ağustos 2009 Cuma

Saç Bakımı..Help me..


Tatil sonrası saçlarım çok yıprandı özellikle havuz,güneş,deniz derken hem rengi aktı,hem kurudu hem de uçları çatallaştı.kuaföre gitme zamanı ,ama ben evde yapabileceğim bir formül arıyorum.Daha önce bi yerde okumuştum yağları yumurtaları sürüp streçle sarıp bekletiyormuşuz filan ,ama ne kadar etkilidir bilemiyorum tabi..Kullandığım ürünler var ama "aa bu süper,hayatta vazgeçmem "diyebileceğim bir ürün bulamadım.Böyle yumuşacık,ipek gibi canlı saçlarım olsun istiyorum.3 ay da bir uçlarından aldırırım,son 2 aydır kendim boyuyorum,yaz boyu ne kurutma makinası ne düzleştirici değmedi saçlarıma:( fakat değişen bir şey yok.Çok etkili formülü olan bayanlar sırrınızı benimle de paylaşırmısınız ;)

2 Hoş yorum:

mughetto dedi ki...

ben o gliss lere bayılıyorum..
Çok etkilimidir tartışılır ama hayat kurtarıcı bence duş sonrası için.

L@febesi dedi ki...

haklısın ben de aman aman etkisini görmedim ama, saçı tararken en iyi kurtarıcı :)