9 Aralık 2009 Çarşamba

Cicilendim ***



Son zamanda detaylı alışveriş yapamasamda denk geldikçe ordan burdan aldığım bir kaç parça şeyi sizlerle de paylaşayım istedim.Bir kaç hırka,gömlek,pantolon vs.. aldım ama onları kombinledikçe sizlerle paylaşacağım.İşte geçen hafta ve bu aralar aldıklarım...
Taşlı bileklik: koton 6,99

koyu leopar desenli çorap: koton 15,99

şal: adil ışık (bende tüm renkleri mevcuttu bi pembesi yoktu )14,99

kemerler : markasız ,tezgahtan tanesi 2,5 lira :)




5 Hoş yorum:

Adsız dedi ki...

ne güzel şeyler almışsın güle güle kullan,puşilerden bende de var,her kıyafetle kullanılabilir kurtarıcı yani:)

Stil Direktoru dedi ki...

oh sefan olsun güzel günlerde kullan cicim

L@febesi dedi ki...

adsız arkadaşım teşekkürler.aynen öyle kurtarıcı:))
edacım teşekkürler :)))

cecilia dedi ki...

tatlım güle güle kullan bu şalı nerden hatırlıyorum diyorum banada arkadşaım doğumgünü hediyesi olarak almıştı rengi bile aynı :)

L@febesi dedi ki...

öylemi arkadaşın zevkliymiş :) sen de güle güle kullan ...