11 Aralık 2009 Cuma

En Büyük Asker,Bizim Asker ~~Yolculuk Zamanı


Ailemizin fertlerinden çok sevdiğim,çok iyi anlaştığım,sırdaşım,kardeşim canım kuzenim vatana olan borcunu ödemek üzere cumartesi günü birliğine teslim olacak.Dün gece yarısından sonra sülalecek bilgisayar ekranına kitlendik..00:00 'da açıklanması beklenirken gece 2 sularında yoğun çabanın ardından, ekranda gördüklerimiz bayram havası yaşattı desek yeridir:) Gideceği yeri görünceki mutluluk tarif edilemez yaşanır :) Benim erkek kardeşim yok ama kuzenlerim sağolsunlar fazlasıyla gurur duymamı sağladılar...Eylül ayında diğer kuzenim tezkeresini aldı.Onun da yemin töreninde bulunmuştum Şanlıurfa'da ...Şimdiki kuzenim Manisa İl Jandarma Komutanlığı'na gidiyor ,şafak 155 :) 12 Aralık saat 17:00'de teslim olucak ve biz onu birliğine kadar götüreceğiz.Bir kaç gün yokum.Bana iyi yolculuklar..
Tüm askerlerimize hayırlı tezkereler,Allah yardımcıları olsun diyerek sıradaki parçayı onlara armağan ediyorum :)))Ayy akşamdan ışıktır...Yaaaayyylaaalaaarrr yaaayylaaalaaarr :))


Not:Foto Ş.urfa'dan Ankara'ya dönerken çekmiştim.Bana aittir..

0 Hoş yorum: