8 Şubat 2010 Pazartesi

Aklımdayken paylaşayım istedim*

Dün Tunalıdan bu kolyeleri aldım.Aslında yapılışı çok kolay ama ben o aparatları bulamayacağım için hazıra konmak istedim,her zamanki gibi:)

Tanesi 5 TL.

Allta görmüş olduğunuz kitabı Manisa'ya giderken okumak için almıştım.Yol boyu okudum  ama  birkaç gün önce bitirdim.
Kitabın tanıtımında "Aşk evliliği sürdüren, parlak bir kariyere sahip güzel sunucu Esin ile babasının şirketinde çalışan, İslami değerlere bağlı tesettürlü Kübra, önce karşılıklı olarak ötekini, sonra da kendi benliklerini keşfediyorlar. Aralarındaki ilişki, hiç tahmin edilemeyen yerlere doğru sürüklüyor onları…
Öteki, Esin ve Kübra'nın sıra dışı dostlukları üzerinden, Türkiye'deki modern ve muhafazakâr bölünmüşlüğün kıvrımlarında dolaşıyor.
Ece Vahapoğlu'ndan, aşk, ihanet, önyargılar, din, cinsellik, tabular ve bastırılmış duygular üzerine sarsıcı bir roman…" dese de beni çok sarsmadı kolay okunan bir kitap ama sonuç bölümü kestirip atılmış gibi "ee bu muydu yani" dedirten bi son..isteyen okusun ama koşa koşa gidip almasın :))

Elma şekerini İzmir'den almıştım ama gelene kadar şekeri erimiş :))


7 Hoş yorum:

İSTANBUL'DAN AMERİKA'YA..İKİ AYAKLI DÜNYAM, BİR ORADA BİR BURADA.. dedi ki...

kolyeler çok güzelmiş :)) güle güle kullan canım..

zeynepin sesi dedi ki...

kitap yorumu ii oldu,merak ediodum..e koşmiim o zaman :)

L@febesi dedi ki...

meltemcim teşekkür ederim :)
zeynep yani yine de sen bilirsin ama okumasanda olur,büyük bir kayıp değil :)

Hayatın Ressamı dedi ki...

fatmanın eli sana sağlık ve bereket getirsin .bende çok severim fatmanın eli figürünü.
Ben ece vahapoğlunun hiç bir kitabını beğenmiyorum.elif şafak'ta olduğu gibi.

L@febesi dedi ki...

aa hiç bilmiyordum fatma'nın eli olduğunu..sayende öğrenmiş oldum güzel dileklerin içinde teşekkür ederim hepimize inşallah:)
ece vahapoğlunu bende ilk kez okudum son olur heralde :)

cecilia dedi ki...

çok şeker kolyelerin cnm almakla iyi etmişsin. bu arada bu kitapla ilgili pek olumlu yorum duymadım zaten.

L@febesi dedi ki...

cecilia teşekkür ederim:) kitap vasat,yorumlara bakmadan almıştım bende..