7 Şubat 2010 Pazar

Pazar Keyfim

Pazar günlerini oldum olası sevmem bana hep okul yıllarımı çağrıştırır.Son zamanlarda ise miskinlik yapıp uyuyarak geçiriyorum ama yine de sevmiyorum işte :)
Neyse arabam servisten geldi ,her tarafı dört dörtlük yapılmış valla sağolsunlar ,daha önce park ederken hafif sürttüğüm yeride jest olsun diye boyamışlar nerdeyse iyi ki vurmuşlar diyeceğim :)))) Şaka bir  yana arabama kavuşmanın mutluluğu ve özlemiyle attım kendimi yollara .Gülşen'in son albümünü de koydum ohhh gümbür gümbür çıstak çıstak keyif yaptım.Ee bu mutluluğu paylaşmak için kardeşim kadar yakın olan Serpil'imi aradım" hadi seni alayım da oturalım bir yerlerde "dedim.Serpil'i attım arabaya, Tunalı'ya gittik.Sigara içebileceğimiz bir yer aradık ama maalesef bahçesi olan bir yer tercih etmek zorundaydık,biz de Mado'ya oturduk.Hemen ısıtıcıyı taktılar önce birer salep içtik,sonrasında çay keyfi yaptık.Allah'tan hava çok soğuk değildi.Uzun ve sıcak sohbetle vaktin nasıl geçtiğini anlayamadık.Serpi'in (cadı )annesi ;)  arayınca kalkmak zorunda kaldık,arabaya doğru giderken yolda takıcı bir teyze ve kızını gördük.İlginç kolyeler vardı ama ben yine en sade ve şirinlerinden 2 tanesini aldım.Serpil'i evine bırakıp müziğin sesini açıp ,tempo tutarak eve geldim.Ne yalan söyleyim açık hava ve Serpilci'ğim bana çok iyi geldi..Bu haftaki pazarı sevdim ama yarın iş var ..Herkese mutlu pazarlar...

2 Hoş yorum:

cecilia dedi ki...

pazar günlerini bende sevmem cnm ama nihayetinde tatildir, arkadaşlarla görüşürsün filan ama geç saatlere kadar takılmamak kaydıyla, ne de olsa yarınn ıyy malsefki pazartesiidir iş günüdür :( oyüzden favori günlerim cuma ve cumartesiii :)

L@febesi dedi ki...

benimde favori günü cumartesidir:)keşke hergün cumartesi olsa :)