3 Şubat 2010 Çarşamba

Bu ne şans yarabbim ~~~

Hani derler ya gökten altın yağsa bize taş düşer diye ,aynen öyle valla...
Dün iş yerindeyim annem aradı.
"Kızım az önce kapı çaldı gençten bir çocuk kapıdaki siyah araba sizin mi dedi,bende evet dedim.
Teyzecim arabanıza biraz sürttüm polisler gelicek kapıya çıkabilirmisiniz dedi"dedi.
Ben önce olayı anlayamadım "neeee nasıl yani "dedim.
Ben bi bakayım ararım seni dedi annem,ama ben hala şaka filan yapıyor sanıyorum.
Meğer arabayı kullanan çocuğun direksiyon mili kırılmış ,direksiyon boş dönmeye başlayınca yön verememiş ve koca sokakta park halinde olan benim arabama dalmış.
Sürtme demiş ama ön kapı ezilmiş,çamurluk kırılmış,arabanın boyası kalkmış..
Neyseki dürüstmüşte gitmiş polisi filan almış ,tutanak tutmuşlar.
Tanıdık tamirci var isterseniz oraya götürürüm filan demiş.
Sonra annem çocuğu sakinleştirmek için sohbete başlamış,1 sokak ilerdeki çiğ köftecinin sahibiymiş kartını filan vermiş akşam ablayla gelin gerekeni yapalım demiş.
Neyse ben işten gelir gelmez arabama koştum karanlıkta pek anlaşılmıyordu ama ışık olan yerde inceledim hasar az değildi.Çok üzüldüm,ilk arabamdı ve benim sebep olmadığım bir kazaydı ,durduk yere canım sıkıldı.İşte olacağı varsa gelip o sizi buluyor,gerçi Allah beterinden korusun buna da şükür.
Çocuk gerçekten efendi ve dürüstmüş.Başkası olsa kaçardı belki..
Sonuç itibariyle onun tanıdığı servise teslim ettim ve 4 gün arabasızım:(
Aynı şeyi ben yapmış olsaydım eminim bayan şoför damgasını basarlardı.
Neyse cana geleceğine mala gelsin diyelim....Herkese kazasız günler :)

Görsel kaynak

10 Hoş yorum:

chunlibeauty dedi ki...

çok geçmiş olsun canım!! Cana gelen mala gelsin tabi.. Ama durduk yere oluncada insanın ici cız ediyor doğrusu..

Stil Direktoru dedi ki...

Helal çocuğa be böyleleri de kaldı demek aynen canım mala gelsin hem bak havalarda dandik ben bu havalarda hayatta araba kullanmıyorum ne me lazım biri kayar gelir çarpar al başına bela, geçmiş olsun üzülme sen ama

L@febesi dedi ki...

chunlicim,edacım teşekkür ederim iyi dilekleriniz için.Allah beterinden korusun cümlemizi.

cecilia dedi ki...

üzüldüm sevgili lafebesi ama en azından karşı tarafın dürüst olması sevindirici,
geçmiş olsun.

ŞIKELLA dedi ki...

çok çok geçmiş olsun canım. sıkma canını.

L@febesi dedi ki...

cecilia teşekkür ederim,hala dürüst insanların olması çok sevindirici :)
şıkella teşekkür ederim canım,yok yok geçti bitti :)

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

gökten altın ve taş yağması değilde daha farklı biliyorum ben o sözü. düşüyor yerden sekiyor bişiler oluyor :)

geçmiş olsun. elemanın dürüstlüğünde mi yoksa direksiyon milinin kırılması sonucu arabayı çektirmek zorunda kalmasından mı gelip size haber verdiğini düşünmek gerekir.

L@febesi dedi ki...

sürüden ayrılan koyun-
evet o sözün daha farklı versiyonları da var fakat ben bunu uygun gördüm :)

yok yok eleman gerçekten dürüst.daha yazmadığım detaylar var.Arabası akşama kadar bizim kapıda durdu,sonra servisten arkadaşları alıp götürdü..Hala dürüst insanların olduguna inanamamak ne acı :))

KokoSh dedi ki...

ben böle çocuk görmedim aferin vallla!şanslıymışsın şekercim.geçmiş olsunnn bnm arabam yok, olsa ve ilk arabam olsaa ağlardım heralde:)

L@febesi dedi ki...

teşekkür ederim kokoshcum,bu çocuk yılın elemanı gibi oldu :))Ben ağlamadım ama çok üzüldüm :(
daha iyisi senin olsun hayatım:)