1 Aralık 2010 Çarşamba

Pantene serisi yorumum

Geçenlerde "Denedim Biliyorum"dan gelen Pantane Doğal Sentez yeşil kapak serisini burada tanıtmıştım.
Bende şahsen bizzat denedim ve işte yorumum :)
Gelen ürünleri ertesi gün hemen denedim.Sonuç gerçekten mükemmel.Öncelikle benim saçlarım boyalı olduğu için asla krem kullanmadan banyodan çıkamam.Çünkü taramak imkansızdır .Ama şampuan sanki kremli gibi .Saçlarımı 2 defa şampuanladım,ve yumuşacıklardı inanamadım.Hemen sonra saç kremini kullandım ipek gibi oldu.En son da onarıcı maskeyi sürüp 2 dakika bekleyip duruladım.Tarağa gerek bile kalmadı.Vee kokusu tarif edemeyeceğim kadar etkileyici ve harika .Banyodan sonra saçlarımın suyunu alıp biraz bekledikten sonrada serumu kullandım.Nasıl şekil verdiysem öyle kurudu.Saçlarım tek yıkmada canlandı mı ne :))Onca bakımdan sonra saçıma fön bile çekmedim.Yani kısacası ben memnun kaldım gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim:)

0 Hoş yorum: