12 Ocak 2011 Çarşamba

Doğumgünü ertesi

Öncelikle doğum günü kutlayan beni mutlu eden herkese teşekkürlerimi sunuyorum.Bir yaş daha büyümüş olarak yazılarıma devam :)Umarım yeni yaşımda çok güzel şeyler paylaşırım sizlerle..

İlk olarak doğum günümün ilk dakikalarında yani 00:00 'da sevgili kuzenim ve teyzem bana sürpriz yaparak doğum günü kutlamalarını başlattılar.Tabi ilk kutlama çat kapı oldugundan pijamalarımla mumları üfleyip pastamı kestim:)Bir doğum günü sahibini mutlu etmeye birebir ,tavsiye olunur :)

Görmüş olduğunuz mini pastalar doğum günümün ilk pastacıkları :)

Ertesi gün iş yerinde arkadaşlarımla bir pasta daha kestik.hiç beklemediğim anda tüm ofis odaya alkışlarla girince  şaşırdım ve tabiki mutluluktan gözlerim parladı:)
Yüz ifadem şaşkın olunca biraz oynadım fotoğrafla :)
Ve akşam aile arasında kardeşim ,eniştem,annem ve prensesimizle bir kutlama daha yaptık.İçim  dışım pasta oldu son 1 yılın pastasını yedim herhalde:)
Ve son pastam da çikolatalı fıstıklıydı..Hepinize ikram ediyorum afiyet olsun :)
Her yıl olduğu gibi bu yılda güzel bir kutlama oldu,emeği geçen herkese,tüm sevdiklerime teşekkür ediyorum.iyi ki varsınız...

2 Hoş yorum:

pofiş♥ dedi ki...

tatlım senindee doğum günün kutlu olsunn(geçmiş ama olsun yneee de olsun:D

mutlu huzurulu sağlıklı sevdiklernle ol emi hep!!

L@febesi dedi ki...

Sağol pofişim :)inşallah tüm yılımız aynı mutlulukla geçer :)