12 Ocak 2011 Çarşamba

Hediyeyi kim sevmez :)

Doğumgünü hediyelerimin bir kısmı :)
Önce kendime aldığım hediye (insan  önce kendini mutlu edebilmeli ).Uzun zamandır minik bişey almak istiyordum gittim gördüm ve aldım.


Netbook olunca bir de kılıf almak farz oldu.Çok beğendiğim hello kittyli kılıfı anneme hediye olarak aldırttım :)

Kardeşim ve eniştecim bir hellokitty delisi olarak bana oysho dan pijama takımı almışlar:)
iş yerindeki 2 arkadaşımın hediyesiyle bu doğumgününü kapatalım.





Diğer hediyeler kıyafet,makyaj malzemeleri vs.. onları giydikçe ve kullandıkça  paylaşırım..Doğum günü yaklaşan tanıdıklarınıza belki fikir olur bu hediyeler...
Bir doğum günümün daha sonuna geldik.Seney yeniden olabilmek dileğiyle :))))

7 Hoş yorum:

zuzu* dedi ki...

nice mutlu senelere benden de kucak dolusu sevgiler:))

pofiş♥ dedi ki...

doğum günü güzel bişey yaa!!
hediyelerdeee insan şımardıkca şımarıyor!!

o pijamanın aynısından benimde var:)çeyizde:)

L@febesi dedi ki...

teşekkür ederim zuzu :))

pofiş: Valla öyle her gün doğumgünü gibi geçse :)Sen de güle güle giy canım.ben çok beğendim:)Yaşasın pijama kardeşliği:D

cecilia dedi ki...

hediyeler süperr ya keşke hergün doğumgünü tadında olsa dedirten bi ayrıntı cnm güle güle kullan hepsini :*

L@febesi dedi ki...

teşekkür ederim canım.Aynen öyle :)her gün hediye kabul edebilirim :))

Sitare dedi ki...

güzel ,sağlık ve huzur dolu bir yıl olsun hayatında.sev ve çok sevil...

L@febesi dedi ki...

çoook teşekkür ederim Sitare..İnşallah amiinnn :))
hepimiz sevelim sevilelim:)