19 Ocak 2011 Çarşamba

Hello Mello ;)

Bu aralar Hello kittycik aşkım kabardı,her gördüğüm şeyi alasım var ve aldımda :) Arkadaşlarımın tepkileri " ay çok tatlı, çok şeker"ama arkamdan inşallah koca kız hala bunlarla uğraşıyor demiyorlardır :)Gerçi beni tanıyan herkes bu aşkımı bilir ama bilmeyene garip geliyor olabilir..Napim ama içimdeki çocuk istiyor bende alıyorum.

Netbookum için mini bir mouse alıcaktım ,görünce dayanamadım.Anahtarlığı da benzin alırken benzinlikte gördüm ve aldım.Dünde Vespagirl'in satış bloğunda gördüğüm iphone kapaklara vuruldum gecenin bir körü sipariş verdim.Onlarıda gelince takdim ederim :)
Ve en son okumak için Lüsyeni almıştım kitabın ortalarındayım ama çok sıkıldım ,buhranlar bastı bıraktım.Onun yerine Elif Şafak "Firarperest" aldım okuyorum..Şimdilik benden bu kadar.Muhteşem yüzyılı izlemeye gidiyorum :)

0 Hoş yorum: